tisdag 23 september 2008

Projekt: Farstukvist

Jag har tidigare nämnt att vi ska bygga en farstukvist för att få bättre förvaringsmöjligheter och samtidigt lite mer yta att vistas på, när familjen ska klä sig.

Nu är arbetet igång och pappan i huset hjälper min far så gott han kan.

Jag är så förväntansfull och ser verkligen fram emot den dag då vi får inviga vår nya hall! Jag lovar att hålla er uppdaterade men än så länge får ni nöja er med att se hur det ser ut i dagsläget...


...inte direkt stort! Fortsättning följer...

5 kommentarer:

Beas sa...

Men oj, vad spännande att följa...vi har kommit ungefär lika långt med vår hall som du (fast vi har hunnit fylla på med massa verktygshyllor och annat eftersom vi gör i ordning köket i första hand) :-)

Spännande!

Idag fick jag själv hem några av de hängare som ska hänga i hallen. Det känns väääldigt avlägset att sätta upp dem ska jag säga. :-)

♥ mamman i huset ♥ sa...

Tänkte promenera förbi ditt hus imorgon för att se framstegen, men nu behövs ju inte det... Äh, jag kan ju gå förbi i alla fall!

Det blir spännande att se fortsättningen och med den goda smak som ni har kommer det garanterat att bli kanonbra.

Er nuvarande hall påminner liiiite om vår... hihi!

Ha det gott!

Petra C sa...

Jag vill också ha en förstukvist. Lyllos dig! :)

StrandviksVillan sa...

Vi har ju vår grovingång i tvättstugan och där är alltid kaos!! Hur man än försöker med förvaring så är det ändå för lite. Fast vi borde få upp fler krokar på väggarna, åt tex skolväskorna. Förstår att du ser fram emot nya farstun!

Har en liten utmaning åt dig om du vill och har lust!
Anki

♥ mamman i huset ♥ sa...

Bloggutmaningar på gång, och du har 1 hos mig... om du vill och orkar!