fredag 5 september 2008

Första fönstret avklarat!

Nu har jag äntligen tagit mig i kragen och börjat med höstens fönsterputsning. Jag har skjutit det framför mig och alltid hittat något annat att göra, något som jag intalat mig själv är viktigare.

Jag vet inte vad jag blev inspirerad av idag. Kanske var det besöket hos min vän E, men nu är det gjort, ja första fönstret förstås, då återstår bara ett, två..., fem..., sju, hmm, ja, ambitionen är att jag hinner innan minusgraderna blir ständiga... Pust!


Titta så fint det blev!

8 kommentarer:

♥ mamman i huset ♥ sa...

Härligt!

Microtrasa ska inhandlas imorgon och se'n ska det putsas här med!

Go'natt!

Sandra / Vit design sa...

Jag skulle också behöva putsa våra fönster, hoppas lite av din energi smittar av sig. Ha en trevlig helg, kram Sandra

s.m.i.l.e sa...

Fönsterputsning... Blä! Ett av världens mest otacksamma jobb. Men samtidigt ett jobb som ger fantastisk tillfredsställelse när man är klar. Man bara går och njuter av att se klart. Men jag tror jag väntar tills det är dags att julpiffa... Som sagt, min att-göra-lista är redan så lång. :-) Kram och trevlig lördag! Här skiner solen och vi är inne och pysslar. Skyller på att det regnade imorse när vi började. Lika bra att passa på när andan faller på och verktygen är framme.

Solsjö - Under en vind sa...

Vad skönt med nyputsade fönster, det skulle jag också behöva...

Ha en fortsatt skön helg!

Kramar!

StrandviksVillan sa...

Härligt med rena fönster! Ska nog vänta liiite till själv ;)
Skönt att gåvan kom fram hel, var lite orolig...
Ha en bra söndag! Själv ska jag åka på marknad med en väninna!

Sandra / Vit design sa...

Vad roligt att du är med och tävlar, lycka till! Hoppas du har haft en trevlig helg, kram Sandra

A home far away sa...

Hua, putsa fönster är ju inget kul men tyvärr nödvändigt m det ska bli fint och kunna vara möjligt att se ut:-

Kram Gunilla

♥ mamman i huset ♥ sa...

Bokstäverna inhandlas/beställs genom sta'ns enda hobbyaffär!

Fick du mitt mms iförrgår på din hårt arbetande syster på "aktiebolaget"?