måndag 8 december 2008

Vår entré

För en tid sedan var jag på rundvandring i vår lilla stad för att se om jag kunde hitta en blomlåda. Nog kändes det som om det var lite fel årstid att leta efter en sådan, men jag behövde en till vår nybyggda farstukvist, att sätta ljung och senare också tallris i. Döm av min förvåning, men järnhandeln i stan (the one and only), hade precis den jag ville ha och dessutom i rätt färg. Om ni tycker att jag verkar förvånad, brukar det inte tillhöra vanligheten att jag har sådan tur. Jag är nämligen en som aldrig riktigt kan bestämma mig och när jag väl gjort det, brukar det mesta vara slut... Och visst blev det väl tjusigt?!


När man besöker oss möts man av denna söta gammeltomte. Jag kunde inte motstå honom då vi träffades.

4 kommentarer:

♥ mamman i huset ♥ sa...

Mycket fint! Vilken tur du hade med blomlådan!

Den tomten var söt - bra mycket sötare än den vi träffade igår på flickornas gympa...

Ha en bra vecka! Kram!

Annelie Johnsson sa...

Hej!
Nu har jag lagt en länk till din sida hos mig, hoppas det är OK?
Kram Annelie

En inredoholic sa...

Visst är de söta? De är köpta på ikea förra året. Kanske finns i år med? Kram kram Jannice

Gårdsromantik sa...

Han var verkligen charmig - förstår att du föll för honom!

Kram Maud