tisdag 19 augusti 2008

Vardagen åter!

Så var sommarledigheten över för den här gången och två arbetsdagar är avverkade. Puh! Jag har bytt arbetsplats och alla som gjort det, vet att det kräver en hel del innan man har koll på läget, men med lite tid kommer allt säkert att klarna!

Inskolningen till förskolan för lillebror har också kört igång och så långt verkar han gilla det. Personalen på vår förskola är fantastiska och därför tvivlar jag inte en sekund på att det kommer att bli bra!
En liten sommarblomma att titta på när regnet öser ner. Förmodligen dröjer det ett tag innan de växer på tomten igen! (varför går det inte alltid att göra nya stycken?)

Go´kväll på er!

1 kommentar:

♥ mamman i huset ♥ sa...

VISST ÄR DET IRRITERANDE!? Det där med styckeindelningen alltså. Allra helst för oss svensklärare... Ibland blir det bra och ibland inte. Jag har försökt 1000 gånger på olika sätt, men alltid lite stressad.

Bäst blir det tycker jag om man har flera foton och lägger texten däremellan.

Det kommer att bli kanonbra på ditt jobb, jag lovar! Kram!