söndag 10 augusti 2008

Packa ur och packa i...

Nu är jag hemma igen efter en riktigt mysig helg med två kära kusiner. Vi har shoppat, skrattat, ätit gott och haft otroligt kul! IKEA Haparanda var en av affärerna som vi besökte. Mer om mina fynd kommer senare...

Väskan ska återigen packas, för hela familjen åker iväg till husvagnen ett par dagar för att fixa i ordning vår förgård. Dottern är förväntansfull då det var ett tag se´n vi var där och sonen är lyckligt ovetande om att vi ska åka i morgon...



3 kommentarer:

♥ mamman i huset ♥ sa...

Härliga bilder!

Med tanke på den blå himlen undrar jag när de togs...? Kan inte komma ihåg när jag såg blå himmel senast?

Ha det gott i husvagnen, vi håller på att försöka sälja vår husvagn som är för liten nu när vi är 5 i familjen. Kram!

Lenas pysselgrop sa...

Hej! Tack för din kommentar hos mig!
Gillar bilderna du har här, så härligt somriga!

Fröken Fräken sa...

Jag har ljuva minnen från husvagnsturer från när jag var yngre, vi var härdade campare! Man blir riktigt nostalgisk så här 15 år efter...

Japp, vitt är himla härligt! JAg försöker mig på mer färgstarka saker, meeen...