söndag 4 januari 2009

Ljusare tider!

Det verkar som om många just i dagarna trollar bort julen, men jag väntar ett tag till. Konstigt, jag som oftast brukar ledsna direkt efter nyår känner nu att jag vill behålla julen länge. Det magiska har liksom inte försvunnit än... Hmm!


Hur som helst går vi mot ljusare tider och det gillar jag eftersom jag tycker att det är svårt att få fina fotografier just nu. Antingen blir de för ljusa eller också för mörka...
På bilden ovan ser ni förresten mina fina ljuslyktor som jag vann hos Familjen Johnsson. Tusen tack!
Kram A

7 kommentarer:

♥ mamman i huset ♥ sa...

Jag förstår att du inte är så less dina julsaker ännu eftersom de flesta är vita... Och det är ju det vita vi andra längtar efter!

Japp, idag lekte flickorna bra. O ville att de skulle få träffas snart igen. :)

Kram, och tack för en trevlig skridskoförmiddag!

Välkommen sa...

Hej tjejen!
Nu har jag oxå hittat in här:-)
Kram Anna

StrandviksVillan sa...

Tack snälla för komplimangen, sånt piggar verkligen upp!

Vilken fin amaryllis, min har gett upp nu, snyft... Men jag ska leta andra lökar att ta hem istället :)

Idag fortsätter jag mitt bortplockande av julen, så skönt tycker jag. Ha det fint! A-C

Petra C sa...

Hej och tack för kommentaren på min blogg. Undrar om jag inte har varit och kikat på din blogg tidigare...?!! Nu ska jag kika vidare.

Petra C sa...

Nämen, jag har ju definitivt varit här tidigare. Måste ha tappat bort dig i december-röran. Nu har jag lagt till dig på bloglovin igen.

♥ cloudberrie ♥ sa...

ja hade jag haft så fina julsaker som dig hade det fått vara kvar :) Säger som mamman, det är det vita jag längtar efter. Men granen fick vara kvar, den är ju silvervit i år.

KRAM från Eva

s.m.i.l.e sa...

Vilken fin amaryllis! Jag brukar alltid ha vita amaryllisar, men i år blev det en röd. Såg en superfin hos en kompis häromdagen, polkagrisrandig!