onsdag 7 januari 2009

Fynd!

En dag under julledigheten (eftersom vi har en bit att åka blev det verkligen en heldag) avsattes till en shoppingresa till vårt kära svenska varuhus vars namn har fyra bokstäver. Det börjar på I... , behöver jag säga mer? Där shoppades en hel del såsom tyger, badlakan, kuddar, småkolijoks osv.

Jag gjorde dessutom några riktiga fynd! Dessa rejäla ljusstakar i borstat stål hade de 70% rabatt på och då kunde jag verkligen inte gå därfrån utan dem...

Oj, snart är det dags att byta ut ljusen! Igen! ;)

8 kommentarer:

♥ mamman i huset ♥ sa...

Fina och rejäla! Kommer garanterat hänga med i måååååånga år!

Kan ju bli fina på ett visst födelsedagsbord inom kort...! ;)


Kram hela da'n!

Flisan - Alldeles Vardagligt sa...

Visst är det väl härligt att få få och handla en massa smått och gott!

Fina fyndade ljusstakar :)

//Flisan

s.m.i.l.e sa...

Ja tänk det är stört omöjligt att åka från det varuhuset utan att ha handlat nåt... Superfina ljusstakar, vilket fynd!

Gnistrande snö sa...

Hej,

Tack för din gulliga kommentar inne hos mig! Kul att hitta hit!
Många fina bilder du visar. Bilden av ängsullen och fjällen som skymtar i bakgrunden är underbar, så vackert!

Önskar dig en god fortsättning på det nya året!

Kram
Katarina

Sara Mårtensson sa...

Hej!

Tack! Hoppas ni får en bra start på det nya året!

I Love Ikea!! Fina ljusstakar!

Ha en fin vecka!

Kram Sara

♥ mamman i huset ♥ sa...

Klart jag promenerar mycket! Och springer... Igår sprang jag förbi ditt hus, och såg en TOMTE! Har han flyttat in i en kartong nu? ;)

Kram!

♥ cloudberrie ♥ sa...

Vad FINA!
Ikea är toppen!!!

Trevlig helg!

KRAM från Eva

♥ mamman i huset ♥ sa...

Nu har jag tagit tag i alla utmärkelser som jag konstigt nog har fått. Och jag skickar alla vidare till dig!

Tack för fantastiskt fika! MUMS!

Kram!