söndag 15 februari 2009

Utmaning

Jag har fått en fotoutmaning av mamman i huset och reglerna lyder som följer:

- Gå in i mappen Mina bilder.
- Gå till den sjätte mappen och välj därefter den sjätte bilden i den mappen.
- Visa bilden på bloggen och skriv något om den.
- Invitera sex stycken nya till att vara med på utmaningen.
- Länka till dem, och låt dem veta att de är utmanade.



I den sjätte mappen fann jag denna bild. Det är ett fynd som jag gjorde i somras då jag besökte en loppis tillsammans med min mor. En ljuslykta som numer pryder fönsterkarmen i vår husvagn. En del kanske inte tycker den är mycket för världen, men det roliga med denna är att jag av min farmor ärvt två föremål i samma stil och av samma konstnär. Vid tillfälle ska ni få se dem också.

Jag skickar inte denna vidare till någon speciell då det känns som om alla redan gjort den, men känn dig utmanad om du inte gjort den tidigare och om du vill!

Kram A

3 kommentarer:

Gnistrande snö sa...

Tack för din gulliga kommentar!
Så kul att kika in här, underbara fjällbilder som du visar. Älskar den där bilden av ängsull..ja jag älskar ängsull oxå :-)

Supersnygga silversmycken, helt i min smak.

Ha en fin kväll!

Kram
Katarina

Sara Mårtensson sa...

Hej!
Visst var det en spännande utmaning det där.. man visste ju inte alls vad som väntade på en i mappen.. ;-) Min bild var på ett gäng hundar.. Det var en häftig form på din ljuslykta!
Ha en fin kväll!
Kram Sara

Unknown sa...

Vilken fin ljuslykta tycker om formen på den.Och vilken kul tillfällighet att du ärvt liknande föremål av din farmor!Man kan hitta mycket fint på loppisar!

Fin blogg du har,hittade hit av en slump.=)

Har fått en liknande utmaning,men då var det fjärde bilden i den fjärde mappen.

Kram Maria