måndag 27 oktober 2008

Ta da!


Helgen har varit som ett enda långt arbetsläger och nu återstår bara lite småfix innan farstukvisten är färdig. Ja, utvändigt förstås! Att få den färdig invändigt lär nog dröja, men det gör inget, det är ju det utvändiga som det har varit bråttom med, med tanke på att vintern står för dörren...

Ni ska få se lite opiffade bilder från en hemskt ostädad gård.
Valet av ytterdörr var inte helt lätt, varken när det gäller fabrikat eller utseende. Det blev till slut denna modell från Snickar Per. Jag är så nöjd!

Fortsättning följer...

8 kommentarer:

Villa Hemma sa...

hejhej

ser jättemysigt ut. Alltid lika skönt med projekt som börjar bli klara :-D

- jenny

♥ mamman i huset ♥ sa...

JÄTTEFINT!

Tack för kommentaren inne hos mig. Efter ännu en lite strulig natt (dock utan magsjuka) blev jag så glad när jag satte igång datorn!

Kram!

Fröken Fräken sa...

Önskar att jag kunde ha lite färdiga projekt att visa upp. Just nu går jag mest och grunnar! Men roligt att du gillade min bokstavsask, jag är nog lite kär i den ;-)

StrandviksVillan sa...

Oj så mycket ni har hunnit! Så snyggt med grå hus, nästan så jag vill byta färg på vårt gröna ;)
Ha en bra dag!

Solsjö - Under en vind sa...

Vilken mysig blogg du har!

Backa tillbaka till mitt inlägg den 22 september, där beskriver jag hur jag ändrat mitt typsnitt!

Ha det gott, kram!

Annelie Johnsson sa...

Hej!
Visst är det härligt när saker börjar bli klara, äntligen. Här röjs det i tvättstugan, allt är borta, tak, gol väggar, puh... Men nån gång kanske det också blir klart.

Ha det så bra!
Kram Annelie

Anonym sa...

Åh vad kul att se utbyggnaden. Vi funderar också på att bygga ut vår groventre så vi behöver all inspiration vi kan få!

Ska bli spännande att se insidan sen också!

Kram!

Gårdsromantik sa...

Perfekt dörr!

Visst är det skönt när det går framåt!

Kram Maud