söndag 12 oktober 2008

Nu är vi redo, kung Vinter!

Hos oss är dessa vackra färger nu ett minne blott och det är hög tid att "göra vinter" på tomten. Trädgårdsmöbler in, sopkvasten och snöskyfflarna fram, gräsklipparen...ja ni vet.


Det känns som om det mesta av de bestyren nu är avklararde och att allt är under kontroll. Det enda vi inte hunnit göra än, är att gräva ner vår smultronplanta i jorden, så att den får sova gott under snön.


Det får nog bli morgondagens eftermiddagsprojekt, för rätt vad det är, har snön kommit för att stanna.

3 kommentarer:

♥ mamman i huset ♥ sa...

Japp, vi är också redo. Riktigt redo! Helst får snön komma imorgon.

Ljuvlig bild i högerkanten... Jag håller på att bli galen när jag ser fjällen snöklädda. JAG VILL DIT!

Hoppas vi ses på flickornas gympa imorgon! Kram ifrån mig!

♥ mamman i huset ♥ sa...

Tack! :)

IKT i min vardag sa...

Lycka till i tävlingen!

Kram