söndag 3 maj 2009

Underbar...

...avslutning på vårsäsongen har vi haft den gångna helgen. Majbrasa, pimpling, skoter- och skidåkning, härlig bränna i ansiktet, fläskkarré på grillen, middagen dukad utomhus(!), you name it. Jag har svårt att tro det kan bli bättre!

Nu väntar lugnare tider (ja, jag måste erkänna att vårsäsongen faktiskt är lite hektisk när man åker bort varje helg, men ändå helt klart den bästa årstiden!), och man kan börja engagera sig i hemmet igen. Det står lite och förfaller under denna tid på året och nu känns det inspirerande att ta tag i allt igen. Jag känner mig full av energi!


Nu ska jag bli bättre på att hälsa på ute i bloggvärlden. Vi hörs snart igen!

4 kommentarer:

♥ cloudberrie ♥ sa...

Härliga bilder av vår bästa årstid!

Kram från Eva

♥ mamman i huset ♥ sa...

Ser så härligt ut! Bättre is nu än under påsklovet verkar det som.

Ja, väggen blev bra men det är MYCKET kvar att göra när det gäller de andra väggarna samt radonsaneringen. Orken håller på att ta slut... Längtar till sommarsemestern. Kram!

♥ Fyra årstider sa...

Svårt att förstå att det är så mycket snö kvar ändå. Jag tycker det är så roligt nu när man får följa allas årtider under olika skeenden.
Kram Lotta

fröken Sätterlund ✯ sa...

Vad underbart det ser ut. Det är så skönt att vara på isen när solen värmer ordentligt. En mugg varm choklad på det... mmm.
Kram Therese